Gulvservice via Live Chat – Gulvafslibning

Hos Gama Gulvservice har man udviklet en innovativ metode til effektivt at kunne tilbyde rådgivning, tips og hurtige svar på spørgsmål om for eksempel renoveringspuljen, gulvbehandling af gulve og priser på gulvafslibning.

Således tilbyder virksomheden nu ”Live Chat”, som sætter den besøgende i direkte kontakt med en medarbejder:

– Vi ønskede at tilbyde vores kunder en fleksibel og nem måde at få rådgivning om vores serviceydelser inden for afslibning og efterbehandling af trægulve, og samtidig så vi en mulighed for at skabe en større variation i vores medarbejderes arbejde med kundeservice, fortæller indehaver Tomica Rajovic.

Det nye kommunikationstiltag er tilgængeligt på alle hverdage mellem 9 og 15. Gama har tre computere koblet på ”Live Chat”, og på den måde er ventetid nærmest ikke eksisterende.

”Live Chat” har nu kørt i fire uger, og Gama Gulvservice oplever, at kunderne har taget godt imod den nye kontaktmulighed. Hjemmesiden besøges dagligt af 5-600 personer, og en del af disse stiller nu spørgsmål om, hvordan man indgiver en ansøgning om midler fra renoveringspuljen og helt specifikke spørgsmål om slibning og vedligeholdelse af trægulve:

– Vi kan se, at samtaler med kunderne via Live Chat typisk har en varighed på cirka seks minutter, og det er vores oplevelse, at vi nu får etableret dialog med kunder, som måske ellers ville have forladt vores hjemmeside uden at kontakte os. Det er i hvert fald tydeligt at se, at vi får sendt flere tilbud ud ad døren nu sammenlignet med tidligere, siger Tomica Rajovic